Sunday 22 June 2014

Carotomax

 CAROTOMAX


Carotomax Shaklee untuk Kulit Cantik

Ramai yang beranggapan untuk mendapat kulit yang cantik dan bebas jerawat,hanya perlu mengambil Vitamin C tetapi tahukah anda,kulit yang cantik juga memerlukan vitamin A yang mencukupi. Seperti Vitamin B dan C,vitamin A juga merupakan vitamin asas untuk kulit yang sihat dan cantik.

Kesan daripada kekurang vitamin A dapat dilihat dengan jelas pada kulit,antara tanda-tanda kita kekurangan vitamin A adalah kulit manjadi kering & kasar,terutamanya dibahagian belakang atas tangan,siku,lutut dan punggung.

Tetapi memilih vitamin A yang bagus juga merupakan perkara yang perlu dititik beratkan ini kerana,apabila terlalu tinggi vitamin A yang disimpan dalam badan,akan menjadi toksik yang merbahaya kpd badan. 


Berbeza dengan Carotomax Shaklee/ Beta Carotene, Carotomax Shaklee bukan saja baik untuk mata,malah selamat untuk tubuh kita walaupun disimpan dalam kuantiti yang besar didalam badan..


Kenapa Carotomax Shaklee Selamat??


Makanan tambahan Beta Carotene yang bagus haruslah mengandungi antara 5000 IU vitamin A (kuantiti ini juga adalah jumlah yang disarankan)
Carotomax Shaklee juga mangadungi 6 jenis carotene,diekstrak dari rangkaian sayuran dan buah-buahan yang kaya dengan anti oksidan seperti tomato organik @ non GMO, biji anggur,brokoli dan bayak lagi..

Pengambilan sumber vitamin A yang mencukupi juga dapat mambantu badan kita untuk memelihara penglihatan yang baik,kulit yang cantik dan juga dapat menghindar dari kanser.


Apa lagi kebaikan dan manfaat Carotomax Shaklee ni?

Jika kita mengambil Carotomax Shaklee secara berdisiplin dan teratur,banyak kebaikan dan manfaat yang dapat kita perolehi antaranya :


Carotomax Shaklee lebih selamat berbanding dengan vitamin A biasa : 

Menurut sejarah,penemuan vitamin yg terawal adalah vitamin A. Jika berlaku pengambilan vitamin A yang berlebihan,akan menyebabkan toksik dalam badan. Oleh itu,saintis telah menemui beta karotene yang didapati lebih selamat intuk pengambilan. (Beta Carotene merupakan satu prekorsur vitamin A)


Meredakan penyakit kulit : Pengambilan vitamin A yang mencukupi dapat membantu mengurangkan dan meredakan masalah kulit seperti kulit berjerawat teruk,kulit kering dan byk lagi.


Membantu melawan kanser dan Oksidasi : Dengan mengambil Carotomax secara teratur dan konsisten dapat membantu menguatkan sitem imun,memperlahankan penuaan serta mampu menhalang aktiviti bahan kanser sekaligus menghalang pembentukan sel-sel kanser. Pengambilan carotomax yang mencukupi juga mampu meminimukan risiko kanser paru-paru dan payudara.



Untuk pembelian Carotomax sila hubungi saya:
SID 1074917
Rosniza Maria
017-5949285

No comments:

Post a Comment